sjukstuga!

Lilleman kom hem idag från pappan med feber o hosta . DEt hade börjat tidigare men hade kulminerat inatt.

Han har hostat hela dagen o gråtit så jag kunde inte ta mig utför att inhandla mat till varken mig el Melker. Tur att Sandra kom med sin far så de hade med sig pizza och välling. Tack ni och tack Sandra för det härliga frullesällskapet.

Men nu inväntar jag en vaknatt. Men som mamma tar jag det . Det enda som det kommer att kännas är att min skola imorgon kommer att få ge vika.Men så får det bli.

Resten av veckan så ska jag jobba,det ska bli t´riktigt kul!!! Så om Melker bli fortsatt sjuk så får Mamma ta till mitten av torsdag sen får S ta över. Jag måste jobba för att få ihop lite pengar till hyra etc.




Mammas go kille!

Kommentarer
Postat av: Maya

Lillgubben! Hoppas han kryar på sig snart! Sköt om er!

2011-05-15 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0