Min värld börjar ta form..

Dagarna börjar att ta en mjukare form,igår iofs var en sjuhelevetesdag med massor som kom ivägen samt så sas det saker som inte var sanna ....& tårar rann!!!

Kvällarna är ganska trötta här nu.Melker somnar ,iofs efter att tags kämpning,men numera så sover han hela nätter..nice! Men jag däremot är det sämre med. Sover en stund vaknar .Ligger o funderar på hur vart varför när och igen igen igen varför?

Men som en härlig vän säger : Du kan inte lösa något på natten! Det är även sant!

Melker ska vara hos sin far för första gången till helgen.Ja han ska sova med han utan mig för första gången överhuvudtaget ..Man kan undra hur mamman kommer att känna och kommer Melker att sakna sin mor som alltid funnits där.Ja jag kan bara undra....pappan var inte ledig nåt så de får en upplevelse tillsammans...
Fast jag hoppas att de kommer att funka för Melker behöver att vara med den sidan av familjen med.

Vi är som ett strävsamt gammalt par jag & Melker nu. Han ska käka,jag ger han,han skriker o kastar maten och jag blir sur för att han inte vill äta maten. HAn skrattar efteråt och jag plockar upp efter han-. Jo ni ...Där är min vardag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0