Kaos.....




Just nu i mitt liv så ser det ut och känns lika rörigt som på bilden.

Av allt att dömma så kan inget bli värre än det redan är. Livet trodde jag var en fröjd med inslag av lite getingstick ibland.Visserligen så har jag fallit på massor utav miner,men inte så här  o många på extremt tidsmässigt, nära varandra.

Idag blev det en till. Fast eventuellt så kanske det löser sig på en gång, men det kan likabra gå åt det andra hållet och då får jag bråttom med inslag av panikkänslor!

Nu så är det massor med plugg. Jag var med mina goa skoltjejer och pluggade inför omtentan på lördag.
Jävlar va kul det var att se dem igen. Fast i andra andetaget insåg jag genast vad riktigt mycket jag har att göra i maj. Samtidigt som jag ska gå in o jobba en vecka . PUST OCH STÖN OCH STÅNK!!!!!! Livet Livet Livet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0