Det blåser som bara den kring mig nu....

Vi har som sagt innervecka nu. Vi åker kl 7 och komer hem 6. Många timmar borta från min lillemanälskling som just nu är hos sin älskade mormor. Han stor trivs där och mormor stor trivs av att ha han så ingen av de behöver man tycka synd om,förutom mig. Jag håller på att längta ihjäl mig efter den lille.

Nog för att så kommer det att vara snart när lilleman ska vara borta varannan helg,men det kommer säkerligen att gå bra för min del.Hoppas det iaf.

Nu har jag varit i lgh och packat upp lite.Igår när jag stod där så längtade jag efter när jag o mina kids kommer att sitta och bara njuta av varandra. Faktiskt så måste jag erkänna att jag längtar tills att få stänga dörren till det gamla och bara öppna nya dörrar.

Lgh är en trevlig 2 a mitt i stan. Perfekt för mig!

För Just nu så är det mycket jobb på Mittuniversitet samt förskole platsen för Melker ligger mot Södra och min träning som har kommit bort,ska jag åter hitta tillbaka till!
Underbart! Allt detta ligger runt omkring mig nu. Samt om jag vill bli en partymamma en kväll så har jag det runt knuten. 

Jag kommer att sakna massor av delar av mitt gamla liv,med familj som stort fokus. Men nu är det så här och jag längtar tills det slutat att vara orkanvindar runt mig.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0