Tentan

Igår så gjorde jag tentan.Kan inte säga just nu hur det gick.Men jag skrev på allt så det kan vara positivt.
agarna är fylld med pluggtänk=köpa böcker ,kolla in vilket schema som vi har,och sitta med böckerna i knät.

Annat tänk är numera hitta lgh, kolla om det finns några lägenheter samt skaffa barnvakt när jag pluggar nu när inte Melker har nå dagis.
Han har varit med min mor nu och även sin far på dagarna nu när jag har varit/är på innevecka.Det är ett himla pusslandes hela tiden men det ordnar sig snart.

Jag är på nystart i mitt liv ,saker som jag trodde var givna är numera inte det. Saker som jag kommer att sakna men samtidigt inser jag att det är viktigt att detta blir gjort. 

Jag vet att detta är bra men jag vill endå inte!!  Detta var inte det som var min mening med livet!!!!!!



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men huga du verkar inte ha det alltför lätt nu! När får du dagis? Jag har Oliwer hemma tills i mitten av April. Synd att Melker inte träffat oss så mycket annars hade han lätt fått vara här med oss. :) Stora Kramar

2011-02-15 @ 21:01:00
URL: http://Mamabloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0