Stegar lite ...

 Måndags så stegade Melker sina första steg.Iofs så var de få och efter det så har det varit 0 men det börjar att ta sig åt rätt håll.

Han -är störtskön den lille nu.Sover alltid med mamma sin. Mojsar alltid med sin gos filt och oftast så sitter tutten kvar i munnen fast jag inte vill.
Han har börjat att sova bättre på nätterna,vill inte käka så många gånger utan runt 4-5 så är det käk och det kan jag ställa upp.Så köket får sig ett besök av mig o Melker varje natt vid den tiden.

Han har återigen fått spenderat en natt till på sjukhus.Återigen så var det för kräkan och återigen viktnedgång. Denna gång 10030 vägde han,så nu på tisdag när han ska ta spruta så hoppas jag att vi får väga han med.
Denna gång på sjukhuset var det inte speciellt kul.Han var sjuk fast inte lika sjuk som förra.Så nu var det till att leka med han konstant i en massa timmar.På ett 12 kvadrat meter rum. Pust!!!!

Vi kom hem på lördagen.Så skönt med en prommis från sjukhuset till Fridhemsgatan när man suttit inlåst i ett dygn.

Jag har som sagt börjat att plugga.Så nu är min mor här mer el mindre varanndag för ass mig så jag kan plugga. Men det kommer inte att hålla sig i längden. Och en dagis plats verkar tyvärr just nu alldeles för långt borta för att jag ska bli lugn.

Jag tog min dotter Amanda o mig till en frissa idag. Hon klippte sig 5 cm,jag tog nog 25 cm! En härlig page frilla finns nu att skåda på mig. Riktigt skönt samt jävligt nödvändigt!!!

Morgondagen kommer mest att handla om framtiden.Hoppas att allt som jag vill ska lösa sig imorgon. Himla skosigt må ni tro;)

NU till dagen som börjar eller är natt.Till kojs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0