Livets olika skeden .....(säger man så)

Just nu i mitt liv är det kaos,ena stunden är familjen i fokus medans nästa gång är det familjens bästa ,om ni förstår.

Jag spenderar rätt mycket tid vid datorn nu. Visst har jag suttit här förr men aldrig så mycket som nu.
 
Nu används den till att söka litterartur samt leta lgh,samt i den andra stunden kolla på pippi.

Vi, min söta gulliga familj som vi en gång var,vet idag än inte hur vi ska te oss till varandra.

Minus poler samt plus poler. Ska de hitta tillbaka ?

Livets olika stunder retas nu med varandra för att se om vi som individer har tilltro o förståelse för den andres liv och intressen. Vill du veta vad din partner gör för varje minut? Är inte det väldigt tråkigt?

Jo jag tycker det,men samtidigt så har vi som partner gentemot varandra en ärlighet som måste följas upp.

HUr livet mitt kommer att se ut nästa vecka det vet jag inte och helst inte så vill jag veta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0