Intensivt!!!!

Sablar vad fort veckorna går nu. Det säger bara swisssss och så var det lördag.
 
Våran innevecka nu som vi hade var intensiv samt väldigt intressant. Det handlade om olika teorier,behaivorism,kognetivt etc,samt en tredje som jag i skrivande stund inte kommer ihåg. Bra va????

 Be mig inte förklara just nu vad skillnaden är mellan de 3,för just nu kan jag inte.
Vet kanppt vilka gubbar det var just nu. Böckerna är inte ens beställda till detta delmoment så jag har mycket att stå i. 

Ja för det är inte bara skolan som det händer mycket i nu. 

Lgh är snart klart iofs "bara" andra hand, "iofs" så kan det vara bra,för du vet aldrig hur framtiden kommer att te sig. 
Och inte nog med det.Melker ska börja förskolan så där är det en hel del planering med.

 Ja jag kan säga att jag har ganska mycket att göra  just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0