Tand inom räckhåll....Och vila Lilla Ängel...

Melker har fått en tand till.Snart kommer tiden då man är glad för att de trillar ut... Fast det lär väl dröja.
Han stortrivs på förskolan. Han vinkar glatt numera på morgonen när jag lämnar och lika glad blir han när jag hämtar.
Tänk det kommer en tid då han skriker för att han inte vill gå hem utan  för att vara kvar med sina vänner. ha ha ha ... tiden den bara rinner förbi......

Vi trivs i lgh nu . Melker har förstått att detta är hans hem nu för en tid framöver. Han går och går fram och tillbaks för att ta med sig en sak dit och en sak hit. Han organiserar /huserar i lgh . Jag kan tycka däremot att det kan bli en aning stökigt men det kommer jag att ta med han när han blir femton och tjatar på moppe!!! öHhh dööö moppe!!!

Påskhelgen blev efter lite strul ändå en bra helg, med mycket nya bekantskaper och därtill massor med skratt!!!
Och det bästa är att helgen inte är riktigt slut än........... ;)

Nu har jag en vecka kvar till tentan och inser i all hast att det är bara att sätta lite mera fart...Det får bli som det blir denna gång, jag har fått ett annat problem som ska tas i örat med först.

 
Men nu till det supertråkiga i detta liv..
Gud har fått en liten till Ängel att vaka över... När man ser livet från den sidan så är en liten atom i den stora rymden inte värt att fajtas över..

Vila i Frid!!!!!Du 4 åriga Prinsessan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0