Vi som en gång var såååå nära.


Jag försökte att ta med mig mina/våra kompisar för en höst stockholms resa men va tror du !?

Inte ett svar.Jo M skrev 3 v efter det jag hade skickat: Upptagen hela september!!!
Eh vem tror hon att hon skickade till ?Försäkringskassan? Nej Bu M Det var bara en av dina bättre kamrater..
Nästa gång hon skickar så ska jag svara,va hon än frågar så blir svaret: Återkommer i mitten av december!!!! BUUUUUUUuuuu.. tråkigt o tragiskt !

Ville även att vi här uppe skulle ta o ses frågade M-K ,fick svaret Slutet av november går bra!!!
Va återigen måste jag undra bor vi i samma stad!!??

Ja ja ja .. De härliga underbara människorna kommer tyroligen att vakna upp nångång o fråga sig vart tiden med kompisarna tog vägen, när vi sitter där i våra rullstolar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen det där...jag har dock tappat typ alla mina vänner..!! Tråkigt nrä det blir så. Tror dom kommer ångra sig i slutändan. ;)



Jag följer med!! Hahaha... ;) :D

2010-09-21 @ 14:24:20
URL: http://mamabloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0