Ursäkta! Unge!!!!!

Var på ica idag.
Hade gått ett antal kilometer plus att det hade börjat att regna ute o jag behövde gå hem (20 min pass) med vagn  och vaken kid. Alltså lagom grinig.
 
Jag tänkte gå in o plocka i det jag skulle ha snabbt och ingen behövde ens se mig när jag var där.

Så var vi  klara. Jag ställde mig i kassan.
 Då kommer en unge (ursäkta språket) Unge fram till mig o Melker. Frågade lite gulligt först vad melker hette o va gullig han var osv.  Jag tänkte i mitt sinne att denna tjej va söt som en liten docka. Där kom nästa!!!!!!!!!

"Ska du ha ett till barn?"

VA Jag !!! Ska ha barn!!!

JAg tänkte jävla skit unge ;) va fan är din mamma som ska ta hand om dig o skämmas för sin unge har så dumma jävla frågor..
 
Men nä Osynlig var hon !!!
 
Mitt svar: " eh tycker du att det ser ut som så?" Dumt jävla nog frågade jag det .
JA säger hon JA säger hon igen !!!!!! Va fan är din mamma !? tänkte jag. Den som ska ta hand om dig

Men åter så säger jag hejdå!!! Vänder mig om i tron om att ingen ska se va elak jag var. Undra om det var någon som missade detta i hela affären .
Men å andra sidan så ärlighet varar längst!!!! Men va fan visst skulle mamman kunna ha lärt sin kid att dra vita lögner. GO vita lögner!!!

Lär dig det!!! Skit unge ;)

Kommentarer
Postat av: pappa

Aha, nu förstår jag varför du var så arg... synd att det alltid är jag som ska behöva ta den skiten när du är arg på något annat. Du har ju för böveln gått ner i vikt?

2010-09-23 @ 00:00:48
Postat av: Bodil

Av barn får man höra sanningen....lite kul var det, jag skrattade när jag läste det! Ha det jättebra! Kram

2010-09-25 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0