Sthlm= TUR

Vi,familjen for ned til sthlm för att flanera shoppa o gå på Grönan Och bo på hotell Clairion på ringvägen.
Allt gjorde vi och vi hade superkul!!!!

Vi åt mycket o på en del goda ställen. Lunchen på fredagen på Gallerian var en upplevelse.. mumma...

Torsdagen o Fredagen gick i shoppingens tecken O Lördagen var en flyttardag o Grönandag,Den sistnämnda kunde ha helt gått upp i rök.För väskan med plånbok o allt glömdes på en parkering på Ringvägen.
Vi skulle ut o in med all packning plus en byrå o en tv, så vi hade storpackning på ett P-Hus vid Åhléns.

Jag hade varit o shoppat  åt min lillbästis och ställde min väska bredvid bilen.Samtidigt som jag ställde den där så tänkte jag att den kommer jag att glömma.

Så blev det!

Packningen in o vi for. Barnen tog T-banan o vi bilen. Ut till Varberg(? ) ,skärholmen blev ett stopp efter att ha lyft in TVN o Byrån i Sandras nya lgh!

När vi var på Skärholmensshopping hus så insåg vi att väskan med alla våra pengar var på P-Huset!!!!

Förstår ni min och allas panik!!!!

Sandra med sinnet kvar ringde till Åhléns och fick dem att gå ut till parkeringen för att kolla om min väska var kvar.. Va den väntan va hemsk o extremt nervöst. Vill aldrig vara med om det igen.

Efter att ha haft väskan borta utan att ha vetat det i ca 2 h så fick jag tillbaka den med allt kvar i den!

Va är oddsen för det???????


Vi for till Grönan med spenderar byxorna på . KUl hade vi hela tiden. Vi Hade en supertid i sthlm men detta kommer jag aldrig att glömma.

Ett Parkeringshus i sthlm.



(bilden lånad från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0