Det här med Tradera.

Vi kan säga att en hel ny värld öppnades för mig då jag kollade in på Tradera den 2 : gången. Jo jag hade varit där och fixat inloggning o dyl, men då hittade jag inte förtjusningen med det.

Nu däremot så är jag där nästan varje dag. KOllar framförallt på kläder till Lilleman,men visst jag har även börjat till mig själv med men inte direkt hittat något.

Nu går jag in lägger bud på en hel del o naturligtvis så vinner jag inte allt men jag vinner. Eller vinner o vinner det är INTE gratis,har jag märkt!

Så har man vunnit budet på en overoll,kommer vinnarmailet,betalning sker inom 3 dagar. Ja det ska jag fixa,tänker jag när jag får det!
Där försvinner det från mitt huvud. Fasiken. Jag har återigen glömt att betala delar från mina vinster.
Shit in o kolla skickar ett mail till säljaren som jag snällt ber om uppskov för jag ska göra det till kvällen när jag kan sitta där själv med bankens alla krusiduller. Kvällen kommer o jag, ja jag går o lägger mig utan att ha betalt!!!

Återigen in skicka mail men denna gång står det att jag har betalt,För det gjorde jag i samma stund som jag skickade andra gången.

Men varför lär jag mig inte o skulle inte Tradera kunna ha en bank som vi som köper/säljer måste ha pengar på så att vid varje köp så kan de bara gå in o dra från "Traderabanken" . Jag blir galen!!!
PÅ tal om det så måste jag nog betala Reima overollen .. Se YAa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0