Natt snart för mig.

Ligger i sängen och försöker få till nåt på bloggen.Inser att jag har varit urusel på att låta ärlden få veta vad som försegår runt om mig.

Veckan har varit seg bullrig kinkig solig blåsig orkanvarning och lugn. Vi kom hem från resan och det tog oss bra länge innan vi var tillbaka i de gamla fotspåren igen.
Mysig som resan var så måste vardagen återkomma med ett brak. Tjooop!

Dagarna gick fort och gladast för det var jag. För fredagen var den dagen i veckan som jag längtade till.
Vi skullee få gå på LN i Timrå: Jag säger Brolle.Jag säger Stenmark!!! 


 Men shit vilken show!!!!!! Fy 17 va läckert alla de 4 sjung.Bra låtar o en bra respons från oss publik.

Tack Sandra för att du har en sån härlig rumskompis som vill bjuda din gamla mamma på enhel kväll. Tack Sara;)

Visserligen så fick jag bara sova i 2 h den natten fast jag hade bett om att pappan skulle ta hand om min underbara son.Men på nå vis så var det som bortblåst igen:(

Men hämnden är ljuv ;)

Nu så ligger jag ensam i sängen.Sonen sover i sin o pappan sover på sin(han ska flyga imorgon så han ville vara pigg) ;)

Jo jag ska visst jobba i veckan. Ti-Fre denna vecka o hela nästa vecka och mån.ons veckan därpå.
Så fatta vad jag kommer att vara trött, först dagpass sedan nattpass med Melker!

Tur man är tjej inte Fan skulle männen klara detta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0