lugnet efter helgen-...

Efter att ha firat Sandra i fredags med buller o bång,Tårtkastning o vinspillning. Mycket skratt o surr så är hon numera på väg hem till storstan för denna gång!
Firandet av dig,Sandra va en himla trevlig tillställning! Tack!

Lördagen o söndagen gick i "göraomilägenhetenstecken".
Kontoret ska bli matplats,kommer att bli såååååå fint!
Nellies rum ska Melker få. Och Stor tjejerna ska få dela stor rummet.Ingen av de är här hela tiden så det blev det bästa tycker vi. 

Färg ska köpas in och lite möbler till kök o Melkers rum,bra planerat så här nära julen;) 

Idag ska jag o Melker ut på en snöig men härlig prommenad,för första gången sen snön landade i Sundsvall. 
Det kommer att bli en upplevelse med barn o vagn o mamma som inte orkar lika mycket som förr,kilo alltså!! (otränad).
 
Idag börjar min kamp mot mamma kilona,ska bli en riktig upplevelse om jag klarar att gå ned nåt litet kilo innan jul,men kampen går vidare.Stora målet är maj när vi åker till Kreta ,vore bra om jag kunde komma ned i en bikini size ok tills dess! Håll Tummarna!! 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi måste också ut på en prommis idag, har i princip bara varit hemma...

Klart du klarar det!!! Hur många kilon ska du tappa?



Kram!

2010-11-15 @ 10:10:40
URL: http://blog.uthawong.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0