Lite avslaget och sjukt här idag.

Vi vilar ikapp oss idag,jag & Melker.
Han var inte pigg när han vaknade och inte inatt heller iofs. Vi hade en liten jobbig natt ,VI O VI  Melker hade en tuff natt. Jag kan bara titta på och försöka hjälpa till så mycket jag kan.

Ringde till bästa BVC (Alnö) ska få hostmedicin utskrivet och skulle lilleman inte vara feberfri imorgon skulle jag ringa tillbaka för att få en tid.
Pappan jobbar borta tills imorgon,vi längtar efter dig!
 
Imorgon ska vi fira Sandra Landell som blir 22 år. Jag kan inte fatta att det har gått så fort sen du kom ut !!!
 

Och På lördag så  har Vi blivit bjudna på fest av Vesterlunds på lördag:Det ska bli förbaskat skönt o härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0