Värsta prommisen hittils

Igår skulle jag o Melker ta en prommis.

Började bra,han somnade direkt utanför dörren. Men vaknade efter en kvart!! :(
 
Av Vår 2 h prommis så var Melker vaken 1,45 min .Av de så SKREK han i 1h!!!!
Spelade inge roll vad jag gjorde,skakade rullade snabbt rullade sakta, Inget hjälpte. Å inte blev det bättre av att vi var ända vid Sidsjön(7 km från hemmet) Å Stefan stod i en butik o byggde. Löööövley!
 
Jag traskade s¨fort jag kunde hemåt,var tvungen att amma en stund i skogsdunge efter vägen men annars så var det raka vägen hem.
Strax innan hemmet så somnade mitt lilla hjärta....Utpumpad av all pers den lilla kroppen hade varit med om..

Den prommisen gör vi inte om, Eller hur Melker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0