Resan del 2

Resan ned till Nyköping gick ok, inte mer än oki kan jag säga. Melker hade nog både ont i magen o hungrig samt åksjuk o mammasjuk samtidigt o gärna hela tiden. Kan säga att var timme fick vi stanna för att rapa kramas ätas bytas o /eller bara skrikas.

Vi kom tillslut ned till Nyköping där vi skulle kvarta. Utanför såg hotellet jävligt trist ut o förbannat olyxigt. Både jag o Stefan suckade ganska högt o menade att inte nu igen(vi hade ett mycket olyxigt rum i Övik). Men vi ändrade oss ganska snart.
För så fort vi steg in innanför dörrarna så var det glamour,mycket trevligt bemötande och extremt stort o glamigt rum! Vin väntades o en ros låg på sängen o lyste.Badrummet var ett paradis,Bubbelpool så stor att vi kunde sitta 4 vuxna(om det hade varit så).Nu var det jag o Stefano Melker som i sin tur hade det första badet med sin mor o far. MysMelker!!!!

Morgonen blev ett himmelrike! Sicken frukost! Oj oj oj,behöver jag säga någotmera,. ;)

Resan ned till pappa var helt annorlunda. Melker sov i hela 4 timmar i sträck! Det har han aldrig gjort i hela sitt snart 4 månadres liv. Puss på dig lillprinsen.

Ja så gick det o så var det. Det jag glömde att säga var: Varför det fanns vin etc på rummet när vi kom dit var att Stefan hade överraskat mig eftersom vi firade 1 år o 7 mån den dagen. Det ni ?!


Bilder kommer sedan när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0