Han ler ...

Min son ler jättemycket nu. Han följer oss med blicken vill veta vart vi är. Tittar och skrattar åt oss,.

Men han har varit sjuk vår lilleprins. Vi var till akuten på lördags natten. Han blev kollad. Snorig och hostig som han var så skrattade han. han log till läkaren som lyssnade på hans lungor.Min tanke direkt blev RS Kan det vara det?
Läkaren kunde varken säga Ja el nej. Kanske? Hmmmm. Men vi fick åka hem. Bra att han inte var sjukare,orolig som man är som nybliven mamma.
Vi var och kollade upp han idag med. Vi tycker att hostan har blivit djupare lixom,kommit lite längre ned. Rossligare men återigen så fick han en OK stämpel i lillbaken,TUR!!!!

Nu sover han här bredvid mig. JAg tänkte på alla  som missar han. Som inte hinner med han. kanske vill de inte eller orkar inte . Men vad de kommer att ångra sig senare i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0