Pappas tur:

Det känns som man mer och mer får kontakt med dig. på ett sätt som jag verkligen är glad att jag är med på. Missade mycket av din systers tidigaste månader på grund av jobb etc.
Nu då man tar din arm och säger - Får pappa låna armen, så tar du och drar ihop dig och fnittrar och skrattar. För du vet att får pappa armen så nosar han dig i armvecket och det kittlas.
Att få den ynnest att se dig växa, se dig vakna upp allt mer för det som händer runt omkring, det gör att man växer både in i rollen som pappa, men mest som människa.

Jag är stolt över att jag är din far, liksom jag är stolt över att din mor en kväll ville ta en fika med mig.

Jag var en mycket mindre människa då, än jag är idag. Hon har fått mig att gro och du fick mig att blomstra.

Vad jag vill säga med detta lilla inlägg är att jag älskar dig av hela mitt hjärta, och det gör jag även med din mor och vår lilla familj. Du har underbara männsikor runt dig som alla med sina egna små egenheter och erfarenheter av livet kommer ge dig en god grund i livet att stå på.

Melker, du gör mig lycklig! Pernilla, du gör mig hel! Jag älskar er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0