Inget blir som man tänkt sig.

I ett bra tag nu så har jag funderat på att gå ut. Jag har lixom viljat varit nåt annat än mamma till 200% !! 
Jag menar ag har suttit här hemma i 6 månader nu med bebis o före det i 9 månader gravid.

Stefan har varit på galej med både jobbet o privat Iofs inte ofta men ....

Vi var visserligen ute en sväng på GF på onsdagen men den blev inte som jag hade tänkt mig då heller!

Nu hade vi planerat o fixat o trixat,allt var klart! Så kom det. .....

Å hemma blev jag!! Jag är bitter,ärligt! jag är bitter. Jag är mamma jämt. MIssförstå mig inte men visst hade det fått varit skönt att ¨få bara andas utan min lilla Älskling!

Jag älskar att vara mamma mot min 6 månaders mot min 16 åring o mot min 22 åring, men ibland som nu idag så hade jag i ärlighetens namn önskat mig vara nån annanstans än i detta hus. Se dessa väggar är kul o mysigt men inte alltid,inte alltid....

Jag ville bara vara en partypingla idag. men näääää......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0