gram o cm

Vi var och vägde melker i torsdags . Nu mera väger han 4740 g och mäter 56 cm lång.

Pappan och jag satt med bvc sköterskan och gick igenom en hel del papper. Och vi fick frågor bl.a om rökning och hur mycket både pappan ochjag vägde innan Melker kom till världen.
Vi satt nog nästan en timme och pratade. Jag kommer att få gå i föräldragrupp.. Dom är bara till för först föderskor och tydligen så räknas jag dit eftersom det var nästan 16 år sen sist..

Vi kommer att gå på dejt mycket till bvc. En gång i v först o främst,sedan var det en massa sprutor som skulle tas . Usch ,blöä o fy!!! De får pappan ta. Eller han får vara med i samma rum då och hålla i pojken sin.

Vi har fått nys av Åsa att prova Semper droppar ist för Minifom . och med facit i handen så är d mycket bättre. Vi har iofs bara provat en kväll och nu går vi in i den andra dagen.Men än så ´länge funkar det super bra.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Ja, när jag var i 9e månaden så längtade jag efter att få springa på löpbandet! Och förra veckan när jag var på HM kom jag inte ens i byxor i storlek 44, då fick jag nog! Så nu j*vlar!! SUPERTAGGAD!!



Lilla Melker är så himla söööt! Om jag och MC kommer till Sundsvall i vår/sommar, så måste vi träffas!

Kram!!

2010-02-22 @ 17:15:48
URL: http://blog.uthawong.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0