Slutplanering.

NU har det sista i planeringen av dopet fixats. Gudfadern o modern är tillfrågad o tur att bägge sa ja!
Melker kommer att få en härlig uppväxt med deras stöd.

Dopklänningen är färdig sydd o klar.Super snygg är den.Bilder kommer efter dopet som ni säkerligen förstår.
Kameramannen el kvinnan i detta fall är tillfrågad.Check!

Det kommer att sjungas o solo tjejen är oxå klar! Check!
Sånger o psalmer är klar,skönt!!  
Köksan som återigen har hjälpt mig kommer att baka goda kakor till dopet. Tur att något blir hembakt annars så är allt köpt fast inte mindre gott för det.. Eller?

Kläder till oss andra ska införskaffas . Undra vad jag kommer in i nu. Nån som har ett tält att låna ut?

Alla gäster som vi har bjudit förutom mina kusiner kommer! Härligt att alla vill vara med oss en sån härlig o viktig dag i Melkers liv.

Om allt detta är klart . Varför är jag stressad o vad har jag glömt!




Melker 12 h !!!
Han hade mer hår då än nu.
Där kommer han att bli blöt nästa helg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0