Melker har gjort sitt första dopp på babysimmet!!!





JAg anmälde min son till baby sim. Vi kom in o tydligen tyckte De som har babysimmet att Melker kunde direkt börja på 2 :a gruppen(alltså inte nybörjare). Dom hade skickat ett brev med lite råd om vad som är bra att tänka på innan badet .Bl.a Att barnet mår bättre av om de har sovit innan, ätit innan och inte komma inspringades till träningen.
lappen som vi fick i början av Augusti fanns det även ett intyg om som vi föräldrar skulle skriva på om sjukdomar o att Babysimmet avskriver sig från allt som skulole hända, att vi föräldrar har ansvaret till max.Fine då när jag fick dem så tänkte jag som mången gången förr,det där tar jag senare.
Jo jävlar !!! Nog blev det senare.
Igår efter att ha varit o ltränat o lunchat så palrade jag mig hemmåt. KL var då 15.10 när jag entrade dörren.
Jag fick en känsla av att jag skulle leta
reda på papprena. Det var väl en förbannad tur!
Där stod det att vi skulle samlas första gången kl 15.30 !!! O shit!! Melker var i oför sig nyvaken ,men ine mat på länge blöt blöja o en mamma som var superstressad!! Tur att jag förberede lite av kläder osc. Maten tog jag med mig i form av välling(kall). Satt oss i bilen, körde som en tok till Himlabadet. Kom inspringades till foajen precis när de säger Välkommen hit!!!
Jo visst jag hann o Melker var strålande. Men inge mat före badet men det gick ändå.
Vi hade Kameran med oss så jag bad en kvinna ta kort.

Så här kommer det några :











Ja bilderna visar att han var mer intresserad av att plaska o bada än att kolla in i kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0