Det rör på sig....

Nu några gånger så har jag haft som nå luftbubblor i magen! Hmm.. luft har jag gått tänkt att det har varit..
Men nja..
Nu vet jag att det är pyret som rör sig i magen såå pass att jag känner kickarna ibland.Härligt!!
Tänk att någon är i min mage och som ska komma ut om några månader för att stanna ett tag.
Sover gör jag numera mycket bättre,lite tyngre o djupareoch framförallt längre.
Kissar hela tiden gör jag fortfarande! Skit! Kan vara uppe på natten minst tre ggr ommdet är en bra natt vill säga.
Nästa fredag så är det dags för ultraljud nummer 2 ! Ännu mera bilder på lillpyret..he he -.

På jobbet har dom numera förståt att jag kommer att vara mammaledig framöver. Det var ju BARA 15 år sedan sist!
Första frågan jag får från människor som ser min mage och inser att det inte är grillat o Öl där, är
"HUr känns det att börja om då?"  ehh jo ska jag svara skit tråkit! eller som jag känner det superbra och härligt!!!!
men men ..jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0