Livet.

Det har varit ett riktigt jobbigt liv ett tag. Flytt o allt som tillhör en separation...
Samtidigt som det händer så är skolan ett stort "problem" med en massa skrivningar,inlämningsuppg.samt allt annat pluggande som tillhör.

Mitt i allt detta så var jag tvungen att gå in och jobba, för ekonomin när man är ensamstående småbarnsmamma som pluggar är inte som en VD på ett företag utan mer åt hållet, sociala ring mig!!!!
 
Mitt i allt så vill Melker hålla mig vaken bäde kväller samt nätter och eftersom det är jag som finns här så blir det min lott.
Ikväll startade jag med att plugga men efter en halvtimme gav jag upp. Han bara gråter o gråter vet inte vad det är för fel...Så pluggandet får stå på sidan ett tag.

Även nu finns det ljuspunkter. Jag är glad att det blev som det blev för det hade aldrig funkat,vi var så olika. Och med detta så har livet givit mig nya förutsättningar.
Nya kontakter skapas, viljan av att leva ett glatt liv finns.

Att se Mina barn gör att jag blir starkare.

Att återfå kontakten med kompisar som försvann under vägen är underbart och att veta att livet inte är slut.
Utan livet är bara början av något underbart o härligt.

Visst så fortfarande kan jag tycka att det är synd att vi gav upp men med facit i handen såååååååååååååå............


Nu hoppas jag på att sommaren blir en upplevelse och att bara positiv energi får finnas och energi tjyvar håller sig borta.



Lånad av Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0