Vilken dag!

Ja jag säger då det!

Jag statade dagen tidigt,kl 5.Det är riktigt tidigt det. Satt på kaffe sminkade till mig o satt mig oh småläste inför dagens tenta.Tro inte att det var det enda jag har suttit oh läst inför denna tenta.Utan det var en ren och skär "hittadetsistainsatsen". Dagens tenta bestod av gubbarna Skinner,Piaget o Säljö. 
De 2 första ska vi inte årata om.Varför får vi ära oss om män som skapade sina teorier på 1900 talets start. Har vi inte i dag 2011!!!

Säljö däremot tycker jag om. Det är den utvecklingsteorin som finns idag,där samtalen mellan människan är viktiga. Där mötena mellan människor är viktiga,där vi alltid kan utvecklas hur än gammal vi än blir.
Sen hade vi lärarbedömning samt IKT.De 2 sistnämnda tror jag att jag rök på....

Efter det så var det en låååååååååååååååång föreläsning om skriftspråket.Jag säger inte att det var tråkigt ,tvärtom det var mycket intressant men efter en tenta är man rätt blåst(missförstå mig rätt) i skallen.

Sedan bar det hemåt till gamla lgh och sen snabbt ned till den nya. Känner faktiskt att där kommer jag att trivas riktigt bra.

Så nu sitter jag äntligen med middag/kvällsfika. kl 20.50 en måndagskväll massor med saker bör bli färdiga,men jag tamefan orkar inte...

Imorgon är det en likadan dag förutom tentan...

så seeya.....

Kommentarer
Postat av: Diana - Mamma till Simon <3

Hej Pernilla! :) Det var inte igår... Tack så mycket! Ja det verkar som så, hur gammal är ditt lilla charmtroll nu? :) kram på dig!

2011-03-22 @ 06:35:40
URL: http://missde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0