Inget har hänt!

Jag som HAR varit en träningsnarkoman,är numera en sov/godmat/lathetsnarkoman. Sitter mestadels på den stora baken o gottar mig i tvn o det gda som ögat ser i kylskåpet.

Det har då visat sig varit ett dåligt alternativ om ,som jag då vill,gå ned gravkilona ,innan år 2020!
Jag har trott att detta skulle bli lika enkelt som när mina andra 2 kids kom. Jag gick upp lika mycket o lite mer med de 2. Men skillnaden nu o då är att då var jag yngre,ung ,ungdom o väldigt liten och atrt jag tränade.
Nu är jag äldre mer gammal,lite latare och aldrig på gym. Så ni förstår ekvationen. Det blir alltid minus på slutet.

Så i går när jag ställde mig på vågen ,på gymmet,var det nästan så jag började att grina. Nada hade hänt sedan vattenkilona hade försvunnit efter förlossningen.

Så återigen är det bara att bli förbannad o krypa till korset(gymmet), för nu måste det hända nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0