Allt &Inget

Jag har varit hemma sen i lördags em,men på nå vis så längtar jag ned till Sthlm. Farten, anonymiteten,shoppingen,hotellfrullen,ingen disk, sol o varmt! Mysigt Å Flanera jo jag längtar faktiskt. 

I helgen som va ¨å hade de old volleygirls träff nere i Sthlm. Jag kunde inte vara med mer än en timme på em på fredagen.Det här året gjorde det inget för vi ska göra om det nästa år igen och då ammas inte Melker. 
Tjejerna hade det riktigt roligt ,konstigt (utanMIG) ..Ätit gott o små partat. 

Imorgon blir Melker 4 månader.Otroligt vad tiden har gått fort. Min lillego ung!!

Idag är det tvättstuga som gäller samt ett möte på em. Och träning för mammapilla!!!Prommis som gäller!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0