Besök!

Vi fick det av min far på fredagen. Han kom drack kaffe vaknade till för att sen följa med oss till Dyket.Jag tror att det kommer att bli en följetong i sommar. Mysigt o billigt  bad i poolen! 

Så på fredagen så badade vi o for senhem för käk o plump(BUP) !!!! 

Den varmaste dagen som var dagen efter var vi i lgh tills kl 2 för då bar det av till stan för shopping,dock inte av mig utan min far.Massor som vanligt blev det,byxor tröjor etc etc.Efter det vankades det drinkar o mat o efterrätt på restaurang!!! Oj oj vad det var gott! Jo visst även maten smakade;) 

Melker följde med och åt o drack han med....

 

Söndagen återigen blev det bad fast då i sämre väder men vem bryr sig det var ju varmt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0