Prommis!

Jag o lilla Pyret,eh jag menar Melker tog vår första gemensamma prommis igår.
Vagnen var färdig o klar nere i trappen så det var bara att lägga ner lille man i den.

Sedan bar det av till stan. I lugn takt numera. För att ha fogossning efter en förlossning är inte detsamma som att ha under tiden.
Jag har nu blivit tillsagd att bara gå korta sträckor och inte i för hög hastighet! Så jag tog den korta biten och i den långsammaste takten jag bara kan ner till stan. Och bara det kändes efteråt! Hua vad ontdet kan göra... Grrr..

Sedan kom stora syster på besök ifrån Sthlm. Första titten på honom. MMmmm hon tyckte han var världens finaste. Det värmde när alla tre stora systrar satt bredvid den lille. Jag bara njöt när jag såg de.
Middag  i form av Tacos. Mormor kom förbi. Härligt att se att hon aldrig lär sig att äta tacos .

idag så kom Tina m fam förbi. Inge direkt gofika hade vi utan det blev vad det blev. Måste nog bli bättre på allt sånt där som har med bakning att göra.
Lilleman har haft någon kväll nu med lite kinkghet. Han har nog ont i magen kan jag tro. Så mamman o pappan har införskaffat Minifom,nu måste bara barnet få det i sig oxå så ska vi se att barnet blir bättre i magen! 

Snart kommer syrran och njuter kvällen med oss!!! 

Mysigt må jag säga!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0