BVC

Melker ska kolla sin lilla navel o varför han inte sover så bra just nu på nätterna på BVC. Naveln är lite röd o min mamma har tjatat på att när jag var liten så fick de göra nåt åt min navel för jag hade ont o det kan minsann oxå Melker ha.
Sedan så ska vi se om våran lilleman går upp i vikt som han ska göra eftersom han inte sover just nu nå bra på nätterna. Han ska besiktas kan man säga..

Fast mamman o pappan tror att han är bara tjurig. Mamman har varit lite lat när det gäller nattmaten, han har fått när han gnytt för mamman inte orkat gått upp o vankat med han, när man skulle ha gjort det ist.

Nu så bär det av dit så ...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi åker sista aug! :)

Kl 14 blir toppen, duktig du är!! Kram!

2010-08-19 @ 22:58:05
URL: http://blog.uthawong.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0