3 dje natten avklarad

Nu har det gått 3 nätter i den nya lgh. Första o andra gick så där. Somnade bra men vaknade kl 02 och låg vaken ett antal timmar,för att sedan somna om.

Inatt så vaknade jag nästan inget förutom den vanliga matningen.Men sov riktigt oroligt med massor av elaka mardrömmar och vaknade svettig o ch rejält ont i kroppen.
Som jag mår i dag har jag nog aldrig mått på länge. Blåslagen och öm och huvudvärk som en dagen efter dag.

Lgh stortrivs jag i redan.Visst har jag inte packat upp allt men det känns så himla bra. Köket är uppackat och det är A och O.

Melker har anpassat sig bra .Han hittar sina saker och utforskar lägenheten in i den minsta vrå. Han & jag sover i samma säng så som vi gjort sen den dag han  kom hem från BB. Mysigt!!!!

Nu har vardagen startat med. Skolan pockar... Läsa läsa läsa. .... Nu har vi snart en Vfu tid framöver,2v ska vi vara ute på praktik. Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0