Ruta 1

Så då var det dags för att återigen nudda den berömda kudden,samtidigt som min ena bättre hälft(ena delen av hjärnan dock) säger åt mig att plugga så menar den andre att gå å sov.
Ingen av dem är egentligen ond men den ena vill bättre än den andra.

I kvällens,nattens agenda så stod det plugga men när nu jag sitter o funderar på det så inser jag att vatten är tagen där den inte borde vara.
Hur ska jag få till att plugga?
 Samtidigt som min minsta står å drar mig i benet efter uppmärksamhet hela tiden. Och när jag bara har min mor som hjälpreda o än så länge inget dagis. <Hmmm ..

Känns som om livet i sin tur tar mig tillbaka till ruta 1.

(bilden lånad av Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0