Plugg Plugg pl...orkar inte stava det mer...

Numera ,när lilleman inte är med mig,så sitter jag o pluggar. Sida upp o sida ned. Tråkigt liv om jag ser det på det viset men å andra sidan tittar man framåt så kommer det att bli bra för mig i framtiden. Nytt jobb bättre lön. (mer inköp till mamman,,,,).

Men att tiden var så svår att hitta för att plugga det trodde jag däremot inte. En timme där en tmme där,eller minuter är det mer hos mig. Jag längtar från den aspekten till när Melker ska börja på förskolan,men andra sidan så vill jag ha min lilla bebis hemma jämt!

Jag har sökt in på Södra Bergets nya Förskola,hoppas att den är bra.Nästan så att  jag vill besöka den bara för att känna av lite.Ska göra det till veckan efter tentan är klar.
Han ska bara gå 25 h i v,deltid. Känns lite bättre i mamma hjärtat då.

Nä nu åter till det stora PLUGGANDET,läsa på nätterna kanske är det nya nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0