Vänta jag ska bara,.....

Hela morgonen har det varit .

Vänta! jag ska bara  eller Melker mamma måste göra  , Melker !mamma kommer strax!

Nu ligger han bredvid mig här och bara tittar . Varför mamma?

Ja varför?
 
Jag vänder mig om ,du ler,du vill somna men inte utan min uppmärksamhet.

Du får den. Jag håller din hand pussar din panna,nynnar en sång.Vilken sång som helst bara jag ljuder så är du nöjd. Du är ett nöjt barn.

Du somnar. Nu sover du bredvid mig. Du är världens vackraste prins ,mammas prins.

Du tänker säkert när jag stressar : Mamma Ta det lugnt .TA vara på tiden som är nu. Den kommer inte tillbaka.

Du har naturligtvis rätt. Du är bara 2 månader men ack så klok redan!

( inte dagens bild,men ändå ën talande och klok bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0