Större...

Igår var vi på<bvc för läksr koll. Efter att läkaren vänt och kännt och vridit på lilleman så blev det en OK stämpel i baken: "Say mama" no no no ..;)

Han vägde 5150 g och 57,5 cm lång. Killen växer och tjockar på sig!

Sedan var vi på besök hos mormor för mat etc.

Efter det så tog vi ett stopp hos Carina för att få gå genom ett antal klädbackar . Jag satt och bara roffade åt mig kläder åt lilleman.Härligt! Hon ville ha ett presentkort på någon affär här i stan. Tack tjejen!!
melker blev super glad!!! Tack igen !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Jag sticker iväg till gymmet för att få lite egentid o få upp flåset på samma gång! Ibland följer MC med, det är så himla bra att dom har ett familjerum på gymmet!

Beachen struntar jag i, jag är bara så himla less på att se ut som jag gör just nu! Jag mår dåligt att var så här tung! :( Vi vet inte exakt datum när vi kommer än, men jag räknar med att kunna åka i maj! Hihi! Guuuuud vad jag längtar!

2010-03-12 @ 10:44:30
URL: http://blog.uthawong.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0