mycket har hänt!

Nu är lilleman 4 v gammal! Säger man så? Gammal? För han är ju inte gammal,han är ju ny,ung liten?! Hur säger man?
Återigen idag fyller du 4 veckor.

Så nu kan du mycket mera än när du lilleman kom ut.
 
Du följer oss med blicken,Du ler mot oss.

När jag kommer mot dig och pratar och du ligger i pappas famn så rör du dig till mig .Du hör mig!
Iofs så kan det bara vara för min bröst som du vänder dig emot mig.

Du har börjat lite smått att små jollra. Vi gurglar ihop nu alla i familjen. När pappa jollrar så skrattar vi mycket,Han har ett gulligt joller.Jag tror att det tycker du med.

Du växer så det knakar. Du bajsar så det brakar. Du har blivit bättre på att rapa och bättre på att spy mindre?!

Du sover i din säng mycket mer nu än förr.Vi lägger dig efter 24 målet på natten där och du somnar snällt. Du skriker bara när du är hungrig och ont i magen annars aldrig. Du är ett mycket snällt barn. Mammas lillego kille!

Ibland får du lite prickar i ansiktet men då skäller vi på mamman .För då har hon ätit något olämpligt! Usch o Fy!!
Men de försvinner rätt snabbt.

Du är mammas och pappas lilla prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0