nu börjar...

Kände att idag så hade jag en liten känsla av sug . Har absolut inte haft det innan ,förutom att jag gick upp och åt lite snabbt på morgonen fast jag inte var hungrig, för att illamåendet skulle hålla sig i schack..

Men idag så kom känslan av sweizernöt ,,mumma
Jag har iofs inte satt i mig choklad kakan än och vet inte om jag kommer att göra det heller. Och det konstiga med det hela är att jag har nästan haft avsky för choklad innan så jag vet inte ..


Är det nu det kommer allt det där man har hört om sug o begär ?? !!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är ju mig du ska ha begär efter och suga på...hahaha Vet hut kvinna!

2009-06-11 @ 19:38:25
URL: http://pyretmitt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag åt ju minst 5apelsiner och 500g vindruvor om dagen!!! Inget godisbegär men var tvungen att äta nåt för illamåendet... men som jag säger: det går över ;)

2009-06-12 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0