Mvc

Igår så var vi på mvc för koll. Vi skulle se om allt var som vanligt och det var det ..nästan. Hur som haver så skulle vi få höra på hjärt ljuden men det ville inte pyret som vred sig som en ål. Runt runt runt!!!

Jag hade tydligen återigen gått upp i kg. Det är väl bara att vänja sig. blä!!!!!

Fick även rekommendationer att fundera på att gå ned ytterligare i % jobbmässigt! . För att jag är tung och jävligt ont i ryggen och extremt ont i fötterna.
Men som sagt så är jag lite tjurig så jag ska försöka klara mig igenom. Men hon ville att när jag kom hem så skulle jag vila vila vila. Inte laga mat och diska och städa för just nu kunde andra i min närhet ;) göra det. Jag hoppas att femöringen trillar ned även för de berörda..

V 34 är jag i nu. Snart är det dags. Vi längtar efter när dagen kommer men om jag säger så här så vill jag att dagen ska komma efter den 31 dec. Helst inte innan .Men många tror att så kommer det inte att bli. Ja ja . Pyret är lika välkommet endå -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0