Längesedan nu....

Mycket har hänt..
 
Hittade av en slump igen denna blogg som jag och min dåvarande sambo startade för att tillsammans skapa en bra start till vår då ofödde son. 
 
Först när vi påbörjade bloggen skulle det vara bägge som skrev i den till fostret i magen, samt skulle vi göra inlägg återkommande. vi började bra, näsan bäst. Guldmedalj till oss. 
 
Därefter efter att ha skrivit i några månader och bebisen kom ut, vi levde ihop ett tag .. För att vid sonens 1 års dag bryta upp. Då stod jag i tårar.Förstod inte alls vad som hände. Nu var det troligen det bästa för oss vuxna . 
 
När jag och sonen levde själv ett bra tag efter  det och vi gör det fortfarande så hittade vi tillslut ett sätt att fungera, få vår lilla vardag att gå hop. Under den här tiden med singellivet och småbarnsmamma började jag studera till lärare. Tufft. Jag fick faktiskt göra  det mesta hemifrån då Melker var sjuk mycket och fortyfarande kan vara. 
 
Tillslut blev jag ändå klar med studierna: Det var en pressad tid, men klar blev jag. jag gör inte om det och är det någon som tänker studera, singel med småbarn kommer jag rekommendera dem att tämka efter. 
Ingen Hit direkt. Väggen stod nära många gånger... 
 
Men nu är jag fri från många av mina måsten. 
Jag & Melker lever fortfarande själv här medan när han är hos sin far är de en större familj. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0