Pillans Schema från nu ...

V. nu. Jobba 100 % hela veckan.

*tisdag kväll teater
*Torsdag födelsedags fest
*Fredagkväll jobbet
*Lördag tenta
*Även på fredag så har Melker sFsk planeringsdag så han ska få vara med mig på dan på jobbet. Endast så kunde vi lösa den dagen.

Hela denna vecka pluggar jag 100 % med.
I skolan så har jag .:

*en mindre rapport som ska lämnas in på 2 sidór ang Vfu+ett tillägg.
*En inlämningsuppgift ang artikelsök,vetenskapliga sådana....
*En inlämningsuppgift ang Webbsök..
Och sen enliten större rapport på minst 5 sidor allt detta innan nästa fredag...

Och som läget är så har jag Melker helt med denna vecka och nästa så det blir till att sitta på nätterna. Men det var så som det var sagt från början om jag inte minns fel....


Efter dessa dagar om ni vill mig nåt,sök efter mig på Psyk.......




                      







Kommentarer
Postat av: Åsa

Ring min Ingela, hon kan säkert hjälpa dig! Men skoluppgifterna.

2011-05-24 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0