Allt på en och samma dag!!

Som sagt så började lilleman att gå i söndags.

Han gick och gick,mil efter mil i lgh! Han var så trött efter den här fysiska dagen så han sov en HEL natt för första gången sen han kom ut.Och inte nog med det, han har även börjat flörta go killen min!!!!!

Allt detta på en och samma dag!!!!

Underbart!

Livet fortsätter hos oss,Melker går på förskolan jag sticker på MIUN och pluggar.

Fick svaret på min första tenta och det blev faktiskt ett C ,.Hoppas att det betyget är bra.

Jag är van det gamla systemet,G;VG MVG  och faktiskt det ännu äldre med 1,2, 3, 4 5a !!!

Ha ha shit va gammal jag just blev-.

Ja som sagt livet fortsätter, det är vår nu sa en vän till mig,det ljusnar ska du se!!! Och helt rätt,det blir bara bättre. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0