Nu snart har det gått 1 år.

För precis ett år sedan satt jag och väntade på den lille krabaten som gjorde att min mage o min rygg inte vad som den brukade. Väntade på vilken livlig o underbar krabat som skulle joina denna familj.
Och visst hade jag rätt i bägge punkterna. Underbar som vår lilla kille kan var och livlig som vår nya familjemedlem som får oss att vakna till liv på mornarna.

Han sitter  nu vid köksbordet och käkar frukost,skriker på sin mamma atge honom mera. Mera o mera. För är det något han älskar så är det att käka. Frukt smörgås eller mat! Selar ingen roll. Give me some! Är det enda han säger,fast dock då på sitt eget lilla språk.

Kaa Är ett ord...Det kan vara välling om han säger det på natten. dag tid är det vilket som.

Sen däää är ett annat ,det är förmodligen där,för han pekar oftast samtidigt som han säger det.

Jajaja, är oxå ett ,vet idag inte riktigt vad det är.

Titta har han sagt pappa har han oxå sagt men vet inte om han vet vad det är.
Han babblar mestadels hela dagarna. Vår underbara son Melker Oskar Elvis!!

Vad tiden rinner förbi ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0