Melker snart 1 år

Snart för ett år sedan skrek han när han kom ut,Han låg på min mage och jag frågade mina barnmorsker vad det var,Kille! Ahhhh Äntligen en kille ,jag som hade längtat så.
Nu i dagarna så har det gått 1 år. Min lilla kille har vuxit och blivit en go glad mamma skit. Han älskar sin mamma och Jag Älskar Han. Skulle Aldrig bytt ut den måndagskvällen när han kom mot något annat.
Liten blir stor,Stor blir större.
Nu äter han själv,precis lika mat som mig. Inget annat duger. Vill gärna dricka själv med,ur maturligtvis glas då.
Han går inte men han vill. Han går mellan saker,som sidebord till vägg till stol till leksak. Han tar sig framåt och det är väldigt fort. Jag hinner inte med han ;)
Han är busig som sjutton,Älskar fart och fläkt.Vill vara där det händer. MMMMmm Precis som oss vuxna..

Nu när han blir lite större så ska han snart in på förskola för mamma jag ska börja i skolan och framtills dess så får han hänga med....



Liten har blivit större....






Grattis fisen så här lite i förväg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0