Slog Till STort!!!

Med tanke på att jag har varit själv i veckan och Melker har haft snuva på näsan så förstår ni hur mycket  vi har varit ute. Iofs så var vi på Kyrkis i måndags o kulturmagasinet en snabbis igår. Men förutom det så har det blivit inne sittandes framför det nya populära filmen Pippi.

Så idag så fick mormor komma hit en stund på eftermiddgagen så att jag kunde få röra på detta berg av förmycketkilo.
Jag startade på Helex, för att försöka få plats på det nya Zumba. Men det var totalt kört,det fick bli styrke.

Ben,axlar armar och naturligtvis rygg,ja varför inte ta mer el mindre allt när det är första gången.Onödigt att slösa tid menar jag.
Sen efter det så stegade jag till Sporthallen för att få röra boll.

Oj Oj oj ja,jag kan säga att jag är helt salig!
Har efter ett antal månader som blivit år äntligen fått rört denna härliga gula,blå o vita boll!!!
 


De är kärlek det!!!

Men som sagt så var det min första träning på väldigt länge så jag klev av redan efter en 45 min av trn. Men Gud så skojsigt!!! Hoppas verkligen att jag kan komma o känna på bollen nå fler gånger.

Så här efteråt var det kanske ingen hit att göra bägge delarna,för nu börjar min rygg,nacke, ben, you name it,gör förbaskat ont!!!

Undra om jag kommer attkunna kliva ur sängen imorgon....
Men förbaskat kul var det!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0