SKJUT MiG!!!!t

Idag har dagen varit knepig må jag mena. Det började som imorse när jag vaknade med en jäkla nackvärk och ett alldeles för piggt barn.

Käkade frulle i snabbtakt för vi skulle för vi skulle till studie kompisarna. Med facit i handen så visst går det att ta med sig lilleman men idag skulle jag kanske ha använt b-vakt. Han var trött ,blev mammig och små kinkig.

Nog med det vi traskade vidare sen vid lunch, för att han skulle hinna sova innan babysången.Jo han sov o sov o sov. Jag hann fika i lugn o ro samt  kolla på en blivande lgh vid laserhallen.
Vi kom till Kyrkans hus innan för att inkasera lite lunch till Mellemus.

Babysången kom och Melker visade stort intresse för det ,till en början.Sen var det mestadels suktning efter fikat vid glasdörren,samt lite gnyigt.

Jag fick där biljetter till Dragons matchen som var ikväll och med tanke på att lilleman skulle sova hos sin mormor så passade jag på att gå.
Carina o jag satt där o kollade på en skitmatch!!! Inge mer om den matchen!!!

Innan det så var jag efter jag lämnat Melker på Birsta,åt o inväntade att klockan skulle slå mot match start.
Mitt i allt så inser jag att Biljetterna är i Skötväskan och den stod då på ÖN !!!

Ja men va fan å !!!
Tog bilen körde iväg o hämtade...grrrrr!!!
Matchen var kaos men sällskapet gott..

Så när jag far hemåt så stannar jag till på Ica för att handla ,då när jag ska betala så har de spärrat mitt kort!!!!!

Väl hemma tar jag av mig kläderna för att krypa in i morgon rocken och ska sätta mig o plugga,Ja då inser jag att böckerna är i bilen och jag orkade inte ta på¨mig igen för att hämta böckerna....
 Så det finns bara en sak kvar att göra för min del .Gå och Lägga mig!!!
Och  nu vet jag att denna dag går till världshistorien av skitsaker på en o samma dag!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0