en helg utav bara plugg.


Äntligen så har jag haft en plugg helg!! Suttit från kl 11 på morgonen till 18 på kvällen. Riktigt skönt att få bara koncentrera sig på böckerna och inte hemmets alla grejor.

Lilleman har varit med pappan på dagarna o så med mig på kvällarna. Jag skulle aldrig kunna vara utan den lilla go ungen mer än en dag.Fattar inte att de som är borta fungerar och kan tänka.
Jag blir förlamad när lilleman är borta från mig.

Resan som vi skulle göra i maj kommer inte att bli av. Tråkigt men ett måste är ett måste.
Jag som hade verkligen hade längtat att få vara med de mina samt sett lilleman sitta med sina fötter djupt nedborrandes i sanden.

Jag & Melker får åka till hösten ist och mina döttra om de vill.

Imorgon är det dagsför tenta nummer 2 hua vad jag är nervös för den...

Nu ska jag natta lilleman snusar så gott här bredvid mig så ligger jag bara och lyssnar på han så somnar jag snabbt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0