Stora Balkongen!!!

Min underbara balkong är nu på riktigt invigd.
Först satt jag o Melker och åt lite mellis. Iofs så slog han sig i bordskanterna titt som tätt men åt gjorde han och lekte så in i vassen. 

Melker hade visst ramlat på förskolan rejält i dag och skrubbat upp pannan och näsan samt kinden. Så jag var inte speciellt glad när jag såg hans ansikte ,.nog för att detta kommer att vara många gånger till i livet., . Men varför just nu och på min lilleman. 
Han for sen iväg för att vara med sin underbara mormor som hjälper mig när det tryter..

Ikväll ska det dansas får jag hoppas . 

Sen satt Grannen och jag  ute och drack ett(2) glas vin på em och insåg att det var nog bra mysigt med en utgång samt att kolla på lite människor. Me lööööve att kolla på folk. Får se bara om vi kommer ut eller om jag ska joina Malin för lite käk o en bira,ensam som jag är i kväll så sker allt i naturlig gång!!! 

Nu inväntar jag mat!!! Vem kan servera mig lite käk?.

Imorgon så tar jag o Melker och går till Bästa Åsa med familj för att fira in valborg! Jag hopppas på god sång och mycket mat och mycket alkohol. !!!!! ;) Ha ha ha ha... Jag vill ha det bästa umgänget en kväll som detta så valet blev enkelt! Jag O Melker som hela tiden är ihop ska även vara med de bästa.. Pyss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0