Går o går o går!!!

Lilleman är stor nu. Han går o går o går hela tiden ,runt runt i lgh! Han stortrivs med att kunna utforska världen mycket mer och fortare nu än förr.

Hela dagarna går nu åt att kolla av världen. På förskolan så tycker pedagogerna att han är en kämpe. Han är minst där och ser till ändå att ta för sig av världen. Min härliga lilla kille!

Till helgen blir det massor av mys nu när morbro o storstor syrran kommer upp i från Sthlm. Annars så ska Melker och jag ta det lugnt!

Hoppas att han somnar tidigt så jag kan sätta mig o plugga på kvällarna eftersom mitt "jobb" kräver det nu!!

Dagarna ser annars likadan ut som alltid.Melker vaknar tidigt och jag måste likaså.. Sen förskolan för han och jag pluggar. Åtminstone försöker. Hade precis min Vfu som jag klarade galant.
Hur kul som helst att jobba i 2 v,men det svåra var att veta alla toppar o städer i Österrike!" Det ska man visst kunna nu! Phu...

De var så duktiga mina elever,skulle gärna vara där längre om jag hade kunnat!

Nu ska jag gå hem för att se om jag fått Internet och har jag inte det så kommer jag att flyga i taket.

Seeya!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0